اطلاعات در مورد شرایط و ضوابط گارانتی Guarantee

زمان دوره گارانتی محصولات بر روی کارت گارانتی درج گردیده است و در مورد هر محصول بر روی کارت گارانتی ( طبق شرایط مندرج در پشت کارت ) به صورت مستقل درج شده است که زمان شروع آن از تاریخ تولید محصول می باشد.

مدت زمان گارانتی برای هر محصول و شرایط ویژه گارانتی طبق جدول مدت گارانتی(جدول شماره 1) در زیر آمده است.

جدول شماره 1

ردیفنام محصولمدت زمان گارانتی از زمان نصبمدت زمان خدمات پس از فروشمدت زمان خدمات طلایی
1کولر گازی60 ماه120 ماه36 ماه
2داکت اسپلیت60 ماه120 ماه36 ماه

شرایط عمومی گارانتی :

1- ضمانت نامه بدون هولوگرام فاقد اعتبار است.

2 - نصب، راه اندازی و آموزش برای یک بار در طول مدت گارانتی رایگان خواهد بود.

3 - دستگاه های دارای گارانتی هستند که دارای برگ ضمانت نامه باشند. بدیهی است جهت استفاده از خدمات گارانتی ارایه برگ ضمانت نامه ضروری است.

4 - خدمات گارانتی فقط توسط مراکز مجاز معرفی شده و در محل تعمیرگاه ارایه می گردد.

5 - در هنگام نصب دستگاه ها، هزینه های امور جانبی و لوازم اضافی مصرفی مانند لوله اضافه، سیم کشی، پایه و اتصالات و سوراخ کاری به عهده خریدار خواهد بود.

6 - هزینه ایاب ذهاب نماینده نصب به عهده خریدار می باشد.


ضمانت نامه در شرایط زیر قابل اجرا نیست:

الف : صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی

ب : استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه

ج : دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز شرکت هوای پاک تعمیر شوند.

د : هر نوع دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام ، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه.

مشتریان محترم در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز تماس سام سرویس ارتباط برقرار نمایند:

امور مشتریان، نصب و پشتیبانی : 28427725-021