زمان دوره گارانتی محصولات بر روی کارت گارانتی درج گردیده است و در مورد هر محصول بر روی کارت گارانتی ( طبق شرایط مندرج در پشت کارت ) به صورت مستقل درج شده است که زمان شروع آن از تاریخ تولید محصول می باشد.
مدت زمان گارانتی برای هر محصول و شرایط ویژه گارانتی طبق جدول مدت گارانتی(جدول شماره 1) در زیر آمده است.
جدول شماره 1
ردیف
نام محصول
مدت زمان گارانتی از زمان نصب
مدت زمان خدمات پس از فروش
مدت زمان خدمات طلایی
1
کولر گازی
60 ماه
120 ماه
36 ماه
2
داکت اسپلیت
60 ماه
120 ماه
36 ماه
شرایط عمومی گارانتی :
1- ضمانت نامه بدون هولوگرام فاقد اعتبار است.
2 - نصب، راه اندازی و آموزش برای یک بار در طول مدت گارانتی رایگان خواهد بود.
3 - دستگاه های دارای گارانتی هستند که دارای برگ ضمانت نامه باشند. بدیهی است جهت استفاده از خدمات گارانتی ارایه برگ ضمانت نامه ضروری است.
4 - خدمات گارانتی فقط توسط مراکز مجاز معرفی شده و در محل تعمیرگاه ارایه می گردد.
5 - در هنگام نصب دستگاه ها، هزینه های امور جانبی و لوازم اضافی مصرفی مانند لوله اضافه، سیم کشی، پایه و اتصالات و سوراخ کاری به عهده خریدار خواهد بود.
6 - هزینه ایاب ذهاب نماینده نصب به عهده خریدار می باشد.
ضمانت نامه در شرایط زیر قابل اجرا نیست:
الف : صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی
ب : استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
ج : دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز شرکت هوای پاک تعمیر شوند.
د : هر نوع دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام ، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه.
مشتریان محترم در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز تماس سام سرویس ارتباط برقرار نمایند: